Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody stanovení opotřebení železničního kola
Čížek, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou měření opotřebení železničních kol. Železniční kola podléhají vysokým zatížením, a proto také jejich profil trpí vysokým opotřebením. Včasné zachycení poškozeného kola může předejít fatálním nehodám vlakové soupravy, a proto je potřeba měřit opotřebení nejen periodicky v laboratoři, ale i v reálném čase při provozu vlaku. Metody měření opotřebení jsou v současné době rozděleny na 3 typy, z nichž nejrozvinutější jsou metody měření na trati a metody měření v laboratoři. Metody měření na vlakové soupravě jsou z hlediska náročnosti jejich aplikace na soupravu ve většině případů pouze ve fázi studií.
Metody stanovení opotřebení železničního kola
Čížek, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou měření opotřebení železničních kol. Železniční kola podléhají vysokým zatížením, a proto také jejich profil trpí vysokým opotřebením. Včasné zachycení poškozeného kola může předejít fatálním nehodám vlakové soupravy, a proto je potřeba měřit opotřebení nejen periodicky v laboratoři, ale i v reálném čase při provozu vlaku. Metody měření opotřebení jsou v současné době rozděleny na 3 typy, z nichž nejrozvinutější jsou metody měření na trati a metody měření v laboratoři. Metody měření na vlakové soupravě jsou z hlediska náročnosti jejich aplikace na soupravu ve většině případů pouze ve fázi studií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.